پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
هر ایرانی سه درخت

هر ایرانی سه درخت

- 1402/10/13

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پویش کاشت نهال به مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پویش کاشت نهال به مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

نجفی نماینده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضویدر این مراسم گفت: پویش کاشت یک میلیارد درخت در سال یکی از برنامه‌های ملی است که در این حوزه خراسان رضوی هشت میلیون و پانصد هزار نهال را در دستور کار کاشت خود دارد.

وی افزود: امسال از 17 آذرماه پویش نهال کاری را شروع کردیم و منتظر نماندیم تا به صورت نمادین فقط در 15 اسفند این کار را انجام دهیم.

در ادامه خواهر شهید کاوه به عنوان مهمان برنامه و یکی از مدیران شرکت‌های فناور و فعال در حوزه کشاورزی پارک علم و فناوری خراسان از همت جمعی برای کنترل مدیریت آب سخن گفت و افزود: باید نهال‌های مثمر کم آب در کشور تقویت شود و همه در این کنترل مصرف آب دقت کنیم.

وی با اشاره به رشادت شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد: روزی برادر من در کردستان و در سرمای استخوان سوز با فکر به دنبال حذف دشمن از کشور بود و امروز هم ما باید با فکر به دنبال رشد کشور و توسعه آن باشیم.

در ابتدای این مراسم محمود سعیدی مقدم به نمایندگی از مدیر پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان در دوره مدیریتی جدید به دنبال هم‌افزایی بوده است و این قبیل برنامه‌ها می‌تواند آحاد جامعه و مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی رابیشتر با فضای پارک علم و فناوری خراسان و زیست‌بوم فناوری و نوآوری آشنا کند.

وی کاشت نهال را مهم دانست و افزود: یکی از بهترین راه‌ها برای کنترل ریزگردها کاشت نهال و درختان در کشور است که پویش یک میلیارد نهال حتما می‌تواند در این حوزه کارهای مهمی را انجام دهد که البته پارک علم و فناوری خراسان و به خصوص دهکده کشاورزی که یکی از مراکز رشد نوظهور در این سازمان است می‌تواند با همت شرکت‌های تحخصصی در این حوزه به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کمک شایانی داشته باشد.

دانلود پیوست خبر
علیرضا افتاده علیرضا افتاده ابوذر امینی ابوذر امینی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.